Top Ad 728x90

Vodafone Beni Ara Servisi

Vodafone Beni Ara Servisini kullanmak için birtakım koşullar bulunmaktadır.
  • Bu servisi kullanmak için 0 Adet kontörümüz olmalıdır.

  • Bu Servisi kullanırken günde 5 adet talepte bulunabiliyoruz.

  • Servis Ücretitsiz.
Bu Servisi kullanmak çok kolay *149*beni aramasını istedigimiz kişinin teli# tuşlarını tuşlayarak kullanabiliriz.Karşıya sms le beni ara ile ilgili bir içerik yollamaktadır.

Örnegin : *149*054xxxxxxxx# seklinde kullabilirsiniz.
Bu servisi iptal etmek için *149*0# tuşlarını tıklayarak bu servisten yararlanamazsını ve sizleri beni ara servisi ile aramak isteyenleride bloklamış olursunuz.

Servisi yeniden açmak için *149*1# tuşlamanız yeterli olacaktır.
Etiketler : Vodafone Ödemeli Arama,Vodafone,Vodafone beni ara kullanımı,vodafone beni ara mesajı gönderme,Vodafone beni ara nasıl kullanılır,Vodafone beni ara nasıl yapılır,Vodafone beni ara servis hakkında,Vodafone beni ara servis iptali,Vodafone beni ara servisi,Vodafone beni ara servisi iptal etme,vodafone beni ara tarifesi,Vodafone Kampanyaları,Vodafone ödemeli arama,Vodafone ödemeli arama servisi,Vodafone servisi,Vodafone servisleri

Top Ad 728x90