ziraat bankası 2500 yeni eleman alımı 2010 da 2500 kişi alınacak
Yurt içi şube açma çalışmalarına 2010′da devam edeceğini belirten Ziraat Bankası, bu yıl olduğu gibi, 2010′da da 2 bin 500 yeni personel almayı hedefliyor.

Bankanın açıklamasına göre, gelecek yıl 100′e kadar yeni şube açılması da planlanıyor. “Bankacılık sektörünün dinamik yapısı ve rekabetin içinde olmak gerekliliği bankalar için şubeleşmenin önemini ön plana çıkarmaktadır” denilen açıklamada, bankacılık açısından potansiyel taşıyan yerlerde ve fizibilitesi uygun görülen her noktada Ziraat Bankası’nın şube açma çalışmalarının sürdüğü belirtiliyor.

Başta İstanbul olmak üzere, büyük şehir merkezlerinde ve potansiyeli olan yerlerde yeni şubeler açılması planlanırken, çiftçilere hizmet sunmayı hedefleyen Tarımsal Bankacılık Şubeleri’nin de yaygınlaştırılması hedefleniyor. 2010 yılı istihdam politikası da, “bankayı temsil edebilecek, gelişime açık, donanımlı, genç personelle kadronun geliştirilmesi” şeklinde sürdürülecek.

Etiketler: 2010 ziraat bank eleman alımları, ziraat bank 2500 personel alacak 2010, ziraat bank eleman alımları şartları 2010, ziraat bank iş başvuruları ve elaman alımları 2010, ziraat bank yeniyıl elaman alımları 2010, ziraat bankası eleman alım ilanı 2010,2010 ziraat bankası personel alımı sınavı ne zaman,2010 ziraat bankası sınavı tarihleri



35 yorum

  1. Adsız says:

    isletme

  2. Adsız says:

    ya allah aşkına lise mezunu olanlar ne yapsın neden hep önlisans ve lisans mezunları ben ticaret meslek lisesi mezunuyum muhasebe bölümü ortada kaldım yaş geçiyo biz ne yapalım bana biri cevap versin allah aşkına...bu ne saçmalık..

  3. Adsız says:

    BÖYLE ADALET OLUR MU LİSE MEZUNLARI HEP İKİNCİ SINIF OLUYOR.BAŞTAKİ YETKİLİLERE SESLENİYORUM BUNA DUR DEYİN BAHOZ

  4. adsız1 says:

    ziraat bankası önlisans da almıyo ki.hem 4 yıllık hem kpss puanına göre alıyo.Allah genç kuşağa yardım etsin ekmek aslanın ağzında

  5. Adsız says:

    sevgili arkadaşım.. çok haklısın yaşın geçmiş olabilir.. ama unutma ki önlisans ve lisans diye suçladıklarından senin özelliğini taşıyan çok insan var... mesela ben: ticaret lisesi muhasebe bölümü mezunu olmamla birlikte lisans hatta yüksek lisans mezunuyum ve hala işsizim.. şimdi söyle ben ve benim durumumdakiler ne yapsın???

  6. Adsız says:

    Ben FİKRİYE SATILMIŞ.BENİM 7 YILLIK İŞ DENEYİMİM VAR VE 30 YAŞINDAYIM,31'E GİRİCEM.YILLARDIR BİLGİSAYAR 10 PARMAK KULLANIYORUM.VE TÜM TİCARİ PROGRAMLARI RAHATLIKLA KULLANIYORUM.OFİS İÇİ TÜM İŞLERİ YÜRÜTÜYORUM.TİCARET MESLEK LİSESİ MUHASEBE MEZUNUYUM.VE 2 YILLIK ÖN LİSANS MUHASEBE BÖLÜMÜNDEN SONRA 3.SINIF İŞLETME AÖF'YE DİKEY GEÇİŞ YAPTIM.ŞU AN İŞSİZİM VE DE BANKACILIK SEKTÖRÜNDE ÇALIŞMAYI ÇOK İSTİYORUM.DÜZENLİ BİR MAAŞIMIN VE DE KARİYER İMKANIMIN OLMASINI İSTİYORUM.AMA NE YAZIKKİ YAŞIMDAN DOLAYI SORUNUM VAR...KRİTERLERİM BAZI BANKALARDA UYUYOR BAZILARINDA UYMUYOR, YA YAŞTAN YA DA 2 YILLIK ÖN LİSANSLI OLDUĞUM İÇİN TUTMUYOR.PEKİ YETKİLİLERE SORUYORUM. BENİM BU ZAMANA KADAR OLAN EMEKLERİME NE OLACAK ÜNİVERSİTELİ KENDİNİ YETİŞTİRMİŞ 29,30,31,31,32,HATTA 35 YAŞINA KADAR OLAN TÜRKİYE'DEKİ TÜM İŞSİZ GENÇ ARKADAŞLAR NE YAPICAZ BİZ.LÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUNUZ?ŞU YAŞ SINIRLAMASININ KALDIRILMASINI İSTİYORUM BEN... LÜTFEN İNSANLARI İŞE ALIRKEN VERDİKLERİ EMEKLERİ DE UNUTMAYIN OLUR MU?ÇÜNKÜ BİZLER ÇOĞU EĞİTİMLİ ARKADAŞIM KENDİM DE DAHİL OLMAK ÜZERE ÇOK ZOR ŞARTLARDA OKUDUK VE OKUYORUZ,BU ÜLKEYE FAYDALI OLABİLMEK İÇİN KADİR KIYMET VE DEĞER BİLEN,MÜCADELECİ İNSANLARI İŞE ALMANIZI ÖNERİYORUM.BEN KENDİ ADIMA SÖYLÜYORUM, VİZE VE FİNAL GECELERİNDE NASIL SABAHLADIĞIMI VE MOR GÖZLERLE SABAH OKUL YOLUNDA SINAVA GİRDİĞİM GÜNLERİ HİÇ UNUTAMIYORUM.BENİM GİBİ MİLYONLAR VAR ŞU TÜRKİYE'DE.LÜTFEN DEĞERLİ YETKİLİLER BİZİM GİBİ İNSANLARA ÖNCELİK TANIRSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.BEN BANKACILIK SEKTÖRÜNDE ÇALIŞMAYI ÇOK HAYAL EDERDİM. VE BU SENE ÇOK FAZLA BANKA PERSONEL ALIMI VAR... AMA GENEL DE YAŞ SINIRLAMALARI VAR..BUNA BEN ÇOK ÜZÜLÜYORUM.YAŞTAN KAYBEDİYORUM.TECRÜBELİ VE DE ÜNİVERSİTELİ OLMAMA RAĞMEN. UMARIM YAZDIKLARIMI DİKKATE ALIRSINIZ.TÜM ÇALIŞANLARA VE YETKİLİLERE BAŞARILAR DİLİYORUM.

  7. Adsız says:

    hükumetten yardım beklerizz ...
    tek çare bu adeletsizlik temelinde olan sınavları kaldırsın ve torpil diye bir mezu kalmasınn... herkese eşit ve adilce daransınlar.

  8. isimsiz says:

    bende önlisans mezunuyum vede aöfden işletme 3.sınıfa dikey geçiş yaptım ve ailemin hepsi bankadan emekli ve ben hala bi iş bulamadım banka olmasada olur fakat sadece bi iş çok şeymi istiyoruz sesimin ulaştıgı her yere sesleniyorum bitsin artık bu çile

  9. Adsız says:

    arkadaşlar herkese ii akşamlr hangi bankalar bu ara sınav yapacak bilginiz varsa benle paylaşırmısınız?

  10. Adsız says:

    merhaba
    arkadaşlar kpss puanı şart mı?Acil bilgi verirseniz sevinitim.
    kolay gelsin

  11. adsız says:

    tabi ki üniversite mezunlarına öncelik tanıyacaklar. artık üniversite eğitiminin bile yetersiz olduğu günümüzde liseyi ne yapsınlar!lise eğitimi yeterli olsaydı her konuda niye herkes üniversite okusun dirsek çürütsün kafa patlatsın..daha yükseklisans yapanlar uzmanlar. arkadaşım düşünürken kendine yontma.bırak da yüksek lisans yapan biri olarak bize öncelik versinler.lise bi kenarda dursun yani..........

  12. Adsız says:

    allahaşkına memleketin eğitim durumu belli şu lise mezunlarınıda değerlendirin yetkili kişler sizlere sesleniyorum...

  13. Adsız says:

    bu ülkede üniversite mezunları işsizken lise mezunlarının bu kadar feryat etmesi biraz haksızlık bence

  14. naz says:

    oks lgs öss kpss .... daha ne olsun geldik 25imize şimdi bize öğrettiniz saçma sapan matematikdi türkçeydi e bir de iş nasıl bulunacak onu da öğretseydiniz de diğer öğrettikleriniz boşa gitmeseydi allah herkezin kalbine göre versin arkadaşlar çocuğum oldu halen okuyorum

  15. Adsız says:

    yhaa cok sacma yha bnde ticaret meslek lisesi mezunuyum bilgisayarlı muhasebe bölümüm neden bizede bir imkan sağlanmıyor anlamış değilim yhaaa ..

  16. Adsız says:

    bu lise mezunları hiç yasamasın daha iyi ne bu ya.

  17. awda says:

    ya buraya yorum yazanlarda akılmı yok?
    arkadaşım burası birinin blog sayfası bakanlık sayfası değil!
    Cv yazan bile olmuş.. bakana seslenende...
    HAykırışlarınızı bakanlık sayfasına yapın!

  18. Adsız says:

    nedenya lise mezunlarına iş imkanı vermek bu kadar zor olmamalı biz de iş imkanı bekliyoruz

  19. Adsız says:

    :)))) haklısıııııınn ben hicran

  20. Adsız says:

    önlisans alınmıyomu.

  21. Adsız says:

    yaa biz ne yapalım 5 yıllık üniversite okuduk sen liseden bırakmışsın ben 2 senede üniversiteye gideceğim diye hazırlandım şimdi reva mı bu lise mezunuyla üniversite mezunun aynı keseye konması sende bunu anlat bana bakalım

  22. sermest says:

    fakülte yada bölüm sınırlaması yapıyorlarmı acaba ????

  23. Adsız says:

    lise mezunları tabıkı 2,sınıf olur bu kadar üniversiteli neden okudu tabiki bazı konularda bir adım önde olmak için

  24. Adsız says:

    yahu bu memlekette kimi iki yıl kimi dört yıl üni okuyan adamlar iş bulamıyo ne lisesi ne mesleği ya azcık mantık azcık

  25. Adsız says:

    arkadaşlar eleman ne zaman alınacak haberi olan varmı?

  26. Adsız says:

    neden u kadar yakınıyorsunuz ki lisans mezunuyum hala işsizim çok bencilsiniz..

  27. İLKNUR says:

    SAYGI DEGERLİ BÜYÜKLERİMİZ SİZLER KPSS PUANLARI ÜZERİNDEN ELAMAN ALIMLARI YAPARKEN NEREDE ADAMI VARSA ONLARI ALDINIZ KPSS PUANLARI HİÇ DİKKATE ALMADINIZ ALMIŞ OLSAYDINIZ VİÇDANINIZ RAHAT OLURDU ŞUANDA RAHATMISINIZ BİLEMİYORUM AMA BİRGÜN ALLAH ONLARI SİZLERDEN SORACAK EGERKİ VİÇDANINIZ SIZLIYORSA HİÇ KİMSENİN HAKKINI YEMEDEN İNSANLARI GÖREVLERİNE ALIN VE MUTLU OLMALARINI SAĞLAMIŞ OLURSUNUZ.

  28. Adsız says:

    maaşlar ne acaba??

  29. Adsız says:

    slm bende bankaları arastırıyorum sureklı ama hepsı 28 yasında kucuk eleman arıyorlar ben myo (muhasebe) ve acıkogretım işletme mezunuyum ama okumanın br faydası yok okumayan ınsanlar daha guzel yeerlerde calısıyorlar. İş arıyorum onume tecrubeyı sunuyorlar sankı herkez annesının karnından tecrubelı dogdu bırılerı sans verecekkı tecruben olsun uzun suredır ışsızım. Allahım herkese yardımcı olsun bırde kpss cıkardılar benım cevremde su ana kadar hıc kımse memur olamadı bende dahıl arkan varsa ısler yolunda gıder yoksa kısmet deyıp beklersın herkese bol sans

  30. Adsız says:

    ön lisans mezunuyum da ne oluyo öle düşünmemek lazım

  31. Adsız says:

    arkadaşlar kafanıza takmayın çünki bu adamlar guruplaşmayı sewiyorlar şidiki başbakandan bahsediyorum nerde millet wekili yakını war torpille aldı eşini dostunu ws... sağolsun başbakan halkı ne yapsın kendini doyuramadı gitti

  32. Adsız says:

    arkdaşlar kpss şartı kalktı. ağustos eğlül gibi 2.sınav olucak. 4yılık mezun olma şartı var+ iktisadi idari bilimler fakültesi ve bankacılık mezunları başvura biliyor. yaş şartı 27. sınava başvurmanız için diplomanınız elinizde olması gerkiyor sınav tarihi itibariyle mezun olmayanlar kabul edilmiyor. sınav genel kültür genel yetenek+ alan(hukuk-iktisat-muhasebe-meliye-işletme) bilgisinden oluşuyor.sınavda 70 baraj barajı aşanlar tercih yapıyorlar. ondan sonra mülkata aşaması var.

  33. Adsız says:

    tabiki lisans mezunlarını alacaklar arkadaşlar ne bekliyorsunuz okadar üniversite okuduk

  34. Adsız says:

    önemli olan insanlık. eşeğe altın semer vurmuşlar eşek yine eşek. sizler kimsiniz ki kibirleniyorsunuz, sizden büyük allah var. önce adam olun sonra konuşun. havalanmayın yani üniversite mezunuyuz diye. bizler hayat üniversitesi ızdırap fakültesi öğretim gürevlileriyiz^^

  35. Ziraat Bankasının Personel İşlemlerine bakan biriminde arkadaşım çalışıyor başvuruların 1 Ekim 2010'da başlayacağını söyledi, gazetelere falan ilanda verilecekmiş haberiniz olur illa ki.

Yorum Yazabilirsiniz.Yorum Yazmak İçin Anonim veya Adı/Url Seçerek Bizlerle Değerli Yorumlarınızı Paylaşabilirsiniz!