9 Haziran 2012 8. Sınıf Türkçe Sbs Soruları ve Cevapları,sbs 8. sınıf türkçe soruları ve çözümleri 9.6.2012,sbs 8. sınıf soruları cevapları videolu çözümleri,türkçe 8. sınıf sbs soruları ve cevap anahtarı videolu anlatım 9.06.2012,8 sınıf sbs soruları yorumları yorumlar nasıl sınav zormuydu,2012 8. sınıf sbs soruları cevapları9 Haziran 2012 8. Sınıf Türkçe Sbs Soruları ve Cevapları,sbs 8. sınıf türkçe soruları ve çözümleri 9.6.2012,sbs 8. sınıf soruları cevapları videolu çözümleri,türkçe 8. sınıf sbs soruları ve cevap anahtarı videolu anlatım 9.06.2012,8 sınıf sbs soruları yorumları yorumlar nasıl sınav zormuydu,2012 8. sınıf sbs soruları cevapları

SBS Soruları 2012 - MEB SBS Soruları - OGES Sınav Soruları - www.meb.gov.tr

SBS Soruları 2012 - MEB SBS Soruları - OGES Sınav Soruları - www.meb.gov.tr
Bu yıl SBS (Seviye Belirleme Sınavı) sadece 8. sınıflara yönelik olarak yapılacak. 8. Sınıf öğrencileri SBS’ye sadece 8. sınıf konularından sorumlu olarak girecek. 2012 SBS Soruları ve Cevapları Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yayınlanır yayınlanmaz bu sayfada yer alacaktır.

9 Haziran 2012 SBS ( Seviye Belirleme Sınavı) – MEB

2012 Seviye Belirleme Sınav Soruları zor mu ?
2012 Seviye Belirleme Sınav Soruları Kolay mı ?

SBS 2012 Soru Kitapçıkları



7 yorum

  1. Adsız says:

    Bence Türkçe soruları anlam bakımından çok kolay degildi,okumayı seven yorum gücü yüksek ögrencilerin zorlanmadan yaptıklarını düsünüyorum.Onun dısında paragraf tamamlama sorusu zordu.Fiilimsi yoktu.Anlatım bozuklugundan ise çok kolay bir soru geldı.

  2. Adsız says:

    Ben bir türkçe öğrtmeni olarak konuşmak istiyorum.Türkçe sorularının 8 tanesi kolay 5 tanesinin zor ve 10 taneside orta zorluktaydı sorular paragrafı okuyup anlama biçimindeki sorulardı dil bilgisi azdı.Bence sorular bir sbs öğrencisi için anlamsız ve kalitesizdi.yani bu kadar çalışan çocuğa çok haksızlık edilmiş. Yazık...

  3. Adsız says:

    ya sadece türkçe olsa neyse matematik sorularıda hiç seçici olmamış

  4. url says:

    bence çok kolay heleki türkçe

  5. Adsız says:

    bence sorular kolay gibi idi

  6. Adsız says:

    çok kolay sorular ben zaten fiilimsiden korkuyodum ama çıkmadı

  7. Adsız says:

    ben bu sene girecem çok korkuyorum

Yorum Yazabilirsiniz.Yorum Yazmak İçin Anonim veya Adı/Url Seçerek Bizlerle Değerli Yorumlarınızı Paylaşabilirsiniz!