1 Temmuz 2012 PMYO Sınavı Soruları ve Cevapları 01.07.2012,01.07.2012 pmyo soruları cevap anahtarı,2012 pmyo soruları çözümleri yorumları,01.07.2012 pmyo yorumları sınav nasıldı zor muydu kolay mıydı,2012 PMYO soruları, 2012 PMYO cevapları
1 Temmuz 2012 PMYO Sınavı Soruları ve Cevapları 01.07.2012,01.07.2012 pmyo soruları cevap anahtarı,2012 pmyo soruları çözümleri yorumları,01.07.2012 pmyo yorumları sınav nasıldı zor muydu kolay mıydı,2012 PMYO soruları, 2012 PMYO cevapları sorularını indir pdf videolu çözümleri

2012 PMYO Sınav Soruları

1 Temmuz 2012 tarihli PMYO sınavı Soru ve cevaplarının 2 veya 3 Temmuz 2012'de yayımlanması bekleniyor.
2012 PMYO soruları ve cevapları



26 yorum

  1. Adsız says:

    sınav zordu

  2. Adsız says:

    Mat. gecen senelere gore zordu, cografyayi biraz kasmislsr bide.. Gozlemlerime gore baraj puani dusebilir

  3. Adsız says:

    sınav cok zordu helede genel kültür

  4. Adsız says:

    sınav gerçekten zordu eşit ağırlıklar için birazdaha iyi olabilir ama sözelcilere göre zordu bence genel kültür ve coğrafya inşallah ortalama düşer ve adalet yerini bulur..

  5. Adsız says:

    sınav zordu gerçekten cografya ve genel kültür özellikle .belki eşit ağırlıklara daha kolaydır ama sözelciler için daha zordu.inşallah ortalama düşer ve adalet yerini bulur ..

  6. üzeyir says:

    sınav zordu .eşit ağırlıklara kolay olabilirdi belki ama sözelciler için zordu.umarım ortalama düşer ve adalet yerini bulur.özellikle coğrafya ve genel kültür..

  7. Adsız says:

    mat gecen senelere oranla zordu 3boşum var.. planlı sınava girdiyseniz eger zaman gbi bi sorununuz olmamıştr umarım. ben son yarım saati genel kültüre ayırrım dedim 35 dk kalasıya başladım..5dk arttı..

  8. Adsız says:

    benim 75 netim var gider miyim acaba

  9. hamdi says:

    sınaw gayet kolaydı inş. seksen üstü netim çıkar

  10. Adsız says:

    sınav basitti bu sene tahminim 75+ alırlar Alım sayısı artabilir yeni açılan okul var hayırlısı ile inşALLAH...

  11. Adsız says:

    ben önceki senelerde girmiştim 2008 de o zaman hem sınav zordu hem baraj yüksekti bu sene girdim gayet kolaydı mat. hariç tabi birazz zorlayıcı sorular vardı ama bu sene 70 75 net yapan beklemesin acık konsalım bu sene alım az sınav da kolaydı baraj yüksek olacak en az 78 80 net üstü gider demedi demeyin gire gire tecrübe sahibi olduk

  12. Adsız says:

    netini hesapayan arkadaş nasıl hesapladın soru ve cevaplar açıklandmı?

  13. Adsız says:

    aşırıdan da öte kolaydı. Ygs ye göre çerezdi çerez

  14. beyhan says:

    hala açıklanmadımı yha uff

  15. Adsız says:

    bence ne zor ne de kolay dı tahmini 65-70 arası netim gelir açıkcası pek umutlu değilim ama hayırlısı...

  16. hamdi says:

    sorular ne zaman internete werileceb bi bilgisi olan war mı

  17. Adsız says:

    ilk girişim ama inşallah kazanacağım. mat kolaydi 5 soru haricinde genel kültür zordu

  18. hadi be açıklayın neyi bekliyorlar anlamıyorum????

  19. hadi be açıklayın neyi bekliyorlar anlamıyorum????

  20. Adsız says:

    süper geçti gayet kolaydı bence genel kültür basitti 85 net bekliyorum erikli suda erik arıyorum bulamıyorum

  21. Adsız says:

    Sınav Normaldı ne kolay ne zor genel kultur zordu ama yetenege gore

  22. Adsız says:

    arkadaşlar bu sınav soruları ne zaman yayımlanacak???

  23. Adsız says:

    netinizi nerden biliyorsunuz sorular yayınlanmadı daha :)

  24. soner says:

    sanki soruları parayla alıyolar soru işte yayınlAyın neyi bekliyosunuz

  25. Adsız says:

    geçen sene 68 ile yedekten girildi.. tahminim busenede 70 ile girilir

  26. Volkan says:

    Sorular Türkçe kolaydı...Tarih kolaydı...Matematik kolaydı...Geometri zordu.....Coğrafya orta dereceydi...Anayasa eh işteydi..Güncel konular oha abi bu ne dedirtti...ALLAH Hepimizin yardımcısı olur umarım....Hak eden kazanır....Kazanamam demeyin...Şansınızı deneyin .d

Yorum Yazabilirsiniz.Yorum Yazmak İçin Anonim veya Adı/Url Seçerek Bizlerle Değerli Yorumlarınızı Paylaşabilirsiniz!