Top Ad 728x90

, ,

2012 Öğretmenlerin İller Arası Yer Değiştirme Tayin Yorumları

2012 Öğretmenlerin İller Arası Yer Değiştirme Tayin Yorumları,2012 il dışı tayin yorumları ,öğretmenlerin il dışı iller arası yer değiştirme kontejanlar yorumları branş sınıf öğretmenlerin yorumları

2012 Öğretmenlerin İller Arası Yer Değiştirme Tayin Yorumları,2012 il dışı tayin yorumları ,öğretmenlerin il dışı iller arası yer değiştirme kontejanlar yorumları branş sınıf öğretmenlerin yorumları öğretmenlerin yorumları sınıfcıları branşcıların yorumları 2012

MEB İl Dışı Yer Değiştirmeyi Yanlış Açtı
MEB İl dışı yer değiştirme başvuruları başladı. Başvuru yapılacak listeler incelendiğinde bazı okulların kodlamalarının yanlış yapıldığı görülmektedir. Kurumlar eşleştirilirken yanlışlık yapılmıştır. Yanlışlık düzeltilmezse, Anadolu Liselerinin hatta Sosyal Bilimler Liselerinin bazılarına Anadolu Lisesi Öğretmenleri atanacakken bazılarına da Genel Lise öğretmenleri atanacaklardır.
Örneklerle açıklayalım:
Yayımlanan listede;
KURUM_KODU KURUM_ADI KURUM_TUR_KODU KURUM_TUR_ADI BRANS_KODU BRANS_ADI KURUM_HIZMET_ALANI KONTENJAN ANADOLU_DURUM
972369 Melikşah Anadolu Lisesi 39 Anadolu Lisesi 2353 Matematik 1 1 1
972769 Toros Gübre Anadolu Lisesi 39 Anadolu Lisesi 2353 Matematik 2 2 0
973726 Bahtiyar Vahabzade Sosyal Bilimler Lisesi 164 Sosyal Bilimler Lisesi 2353 Matematik 1 1 0
Listenin en sonunda yer alan Anadolu Durumu bölümünün açıklaması şöyledir;
3- Bilim Sanat Merkezleri
2 –Güzel sanatlar ve Spor Liseleri (Beden Eğ. Resim/Görsel Sanatlar, Müzik)
1- ise Anadolu, Fen ve Sosyal Bilimler Liseleri
0-Diğer kurumlar (Genel Lise, Sınavsız Alan Meslek Liseleri, İlkokul, Ortaokul…)
Başvuru sayfasına branşı Matematik (Anadolu Değil) olan bir öğretmen üzerinden giriş yaptığımızda;
ile karşılaşıyoruz. Buradan da görüleceği üzere yukarıda ele aldığımız;
Melikşah Anadolu Lisesi tercih edilemezken,
Anadolu Lisesi Öğretmeni alması gereken Toros Gübre Anadolu Lisesi ile yine Anadolu Lisesi öğretmeni alması gereken Bahtiyar Vahabzade Sosyal Bilimler Lisesi’ni tercih edebilmektedir.
Yani kurumlar eşleştirilirken yanlışlık yapılmış. Anadolu Liselerinin hatta Sosyal Bilimler Liselerinin bazılarına Anadolu Lisesi Öğretmenleri atanacakken bazılarına da Genel Lise öğretmenleri atanacaklardır.
Bu duruma hangi mantık sebebiyet vermiştir bilmiyoruz fakat bu sorunun çözümünün başlangıçta henüz il içi, il dışı açılmadan Anadolu Lisesi atamalarını tamamlanması gerektiği noktasındaki ısrarımızı haklı çıkarmaktadır.
MEB bu hatayı nasıl açıklayacaktır merak ediyoruz fakat MEB Özellikle de İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü bırakın yapılan hataları, yapacağı çalışmalar hakkında bilgi vermeyi dahi unutmuştur. Bu nedenledir ki MEB’in silinen beyninin yarattığı sarsıntı sorunları beraberinde getirmektedir.
Bu arada bu hata sadece Adana’ya mahsus değildir. Diğer İllerden de tespitimiz vardır.
memurlar.net'te “Anadolu Lisesi Öğretmenliği Tam Aziz Nesinlik” diye bir haber yapmıştık. Şimdiki haberimizdeki veriler de bu yazıya ilave yaptıracak niteliktedir. O yazıya gelen birkaç yorumu yayımlayıp yazımıza son noktayı koyalım ve Allah’tan ümit kesilmez misali bakanlıktan bu hata ve Anadolu Lisesi takvimi ile ilgili açıklama beklemeye devam edelim:
İl içi tayin isterken daha önce anadolu lisesinde çalışan ve normal lisede çalışanlar anadolu liselerine tayin isteyemezken dönüştürülen okulların normları ayrı gösterilmedi ve oradaki öğretmenler anadolu lisesi normunda gösterildi.Bu durumda çözüm nasıl olacak acaba.
30 Temmuz 2012 15:53alek1
Maksut Bey,nükteli,yergili,sanatlı,usta işi yazınızla anlatmak istediğiniz hususlar dikkate alınırda umarım bu anadolu lisesi sorunu hakkaniyetli bir şekilde sonuçlanır
30 Temmuz 2012 15:38seçkin02
Maksut Bey komedinin devamı var. Daha önce Anadolu türü okullarda çalışmış olanlara il içi yerdeğiştirmelerde Anadolu türü okullara tercih hakkı verilmedi. Neymiş tercih edebilmek için şuanda Anadolu türü okullarda çalışıyor olman lazımmış. Özür grubu atamalarda durum aynısı olmaz İnşallah.
30 Temmuz 2012 15:11abd20
Sınav fiyatı belirlerken LYS - KPSS gibi sınavları ikiye katlayıp 80 lira gibi fahiş bir fiyata anadolu lisesine öğretmen seçme sınavı yapmayı pekala becerenler, nedense atamalar konusunda aynı titizliği göstermiyor.
30 Temmuz 2012 13:52yettim
okulumda sınavla atanmış öğretmenim. haziran döneminde puanı düşük diye norm fazlası oldum.2 tane sınavsız atanan öğretmen var.tayin isteyen arkadaşlara anadolu liseleri gözükmüyor bana gözüküyor. ben anadolu lkisesinde norm fazlasıyım. olacak iş değil
30 Temmuz 2012 21:21aruz33
öncelikle selamlar. benim durumun da pek ender görülecek bir durum. olumsuz sonuçlanması halinde dava açacağım. şöyle ki: benim çalıştığım okul anadolu imam hatip lisesine dönüştü. biz bunu öngördüğümüz için anadolu liselerine öğretmen seçme sınavına girdik. bulunduğum ilde branşımda ikinci, okulumda birinci oldum. şimdi norm fazlasıyım. aynı anda okulumun anadolu bölümü de benim branşımdan sınavsız hizmet puanıyla öğretmen alıyor. çok iyi puan almış olmama rağmen norm fazlası olarak bir kasaba okuluna gönderilmem an meselesi. ben de mahkeme yolunu deneyeceğim mecburen. her şey allak bullak. bu kaos nasıl sonlanacak merakla bekliyorum. saygılar.
30 Temmuz 2012 21:10simurg66
Bir durum ancak böyle güzel örneklendirilebilirdi.Tebrikler Maksut Bey.
Gerçekten hayrete düşüyor insan, bu başımızdakiler hiç mi hesap kitap yapmazlar,alt tarafı bir kılavuz yayınlayacak, sistemin sağlıklı işlemesini sağlayacaksın.Az önce mebsise girdim, 30 temmuz, saat 17,50 ildışı tayinime başvurmak için, şaka gibi ama, tüm şartları doldurmama rağmen ve kılavuzda, 30 temmuz yazısına rağmen, bana ildışı gözükmüyor
Maksut beyin de belirttiği gibi, neyazıkki tam bir, ne yaşar ne yaşamaz olayı. Herkese hayırlı günler.
30 Temmuz 2012 18:06buncan555
Bakanlığın ikircikli tavrını kınıyorum.2005 te dönüştürülen okulların öğretmeni yunanistandan mı gelmişti.Neden onları başka okullara gönderirken sonra dönüştürülenlerin öğretmenelri yerinde kalıyor.2005/73 nolu genelgeyle atanan öğretmenleri danıştay iptal ettiğnde uygulayan bu bakanlık sonraki iptalleri neden uygulamıyor.Çalışıp kendini yenileyip sınav kazanan öğretmenler beklesin bakanlık dönüştürdüğü sınava girmeye korkmuş gise bile kazanamamış öğretmenleri SBS ile seçtiği öğrencilerin karşısına çıkararacak sınava girip atama bekleyen yada daha önce sınavla anadolu lisesi olmuş öğretmenler atama beklesin bu ne yaman çelişki.
30 Temmuz 2012 17:40Wrtz

İl içi yer değiştirmeler gerçekleşmediğinden dolayı, illerarası yer değiştirmelere bakıldığı zaman tercih yapılacak illerin ihtiyaçlarından çok daha az okul açtıkları görülmüştür. Neden illerarası yer değiştirmelerde bu kadar az okulun açık görüldüğü sorulduğu zaman da bakanlığın talimatları doğrultusunda, iliçi yer değiştirmelerde tercih edilen hiç bir okulun il dışı yer değiştirmelere açılmadığı belirtilmiştir. Yani il dışı tercihte bulunacak öğretmenlere bakanlık yine çok büyük haksızlık yapılmıştır. İki gün sonra ili içi yer değiştirmelerin sonuçları açıklanacak diye söyleniyor.Acaba milli eğitim bakanlığı il dışı yer değiştirmeleri il içi yer değiştirme sonuçları açıklandıktan sonra yapamazmıydı? Bir bakanlık kendi personeline bu kadar haksızlık yapar.
30 Temmuz 2012 23:58immortal00

sadece sınıfcılara yapılmamış haksızlık ; ben branşcıyım ; açılan illerdeki okulların hepsi köy . sunu merak ediyorum acaba özür grubunda nereler açılacak
30 Temmuz 2012 23:58DoğuTürk

iller arası yer değitirmelerde ingilizceden güzel başkentimiz ankaraya hiç kontenjan yok.bu nasıl iştir anlayan varsa bi zahmet anlatsın baylar bayanlar.bu ne biçim iştir ya.özür grubunda açarsınız artık ankarayı tamamen. bir ile gitmek için illa karınıdamı çalıştıracan bu ne eziyettir.öğretmenim istediğim ile görevimi yapmaya gidemiyorum ne yani ankarada ingilizce öğretmeni açığı yokmu şimdi.
30 Temmuz 2012 23:55hyperion

Merhaba arkadaşlar. 3 yıldır şırnakta görev yapıyorum, geçen yıl il içi tayin istemiştim. 2012 itibariyle il dışı tayin isteyip eğer il dışından tayinim çıkmazsa eş durumuna da başvurabiliyor muyum? Teşekkür ederim
30 Temmuz 2012 23:54hüseyin kaan

listede adı geçen okul tercih sayfasında görünmüyor? acaba neden?
30 Temmuz 2012 23:51TOLİOT

Sınıf öğretmenleri yer değiştirmesin. Veli şikayetleri gelmesin yeter. Öğretmende kimmiş. Çocuklar öğretmenleri sık değişiyor diye üzülüyor. Öğretmen taşdır, ağaçtır, duyguları, yakınları yoktur. Üç kuruş para alıyorsunuz ya oturun oturduğunuz yerde. Siz arada bir oylarınızı da verin yeter.....
30 Temmuz 2012 23:49mese03

benzer durum il içinde de var. iyi bir avukat arkadaşanız varsa bir çok hak elde edersiniz. kadrosu anadolu olmadığı halde anadolu lisesi sıralarına il içinde başvurular yapılmış gördüm. ayrıca il içi bitmeden il dışı açıldı. hayırlısı bu daha ne kadar devam edecek
30 Temmuz 2012 23:47kozmolog

yav 2005 den beri vanda sınıf öğretmeniyim.vekillik ve askerliğide daha önce yaptım.219 puanım var.7 yıldır köydeyim.geçen sene 632 den kadroya geçtim.lanet olsun geçtiğim güne.şimdi 7 il açmışlar.bu ne biçim adalet.hani verdiğim oy diyecem ama oy da vermedim.Bu bizim iyi günlerimiz du bakalım daha neler göreceğiz.bu bize az bile.yalaka sendikalar ve sendikacılık yaptığını sanan masa başı devrimciler hadi bakalım sesiniz çıkmıyo değil mi çünkü sizde koltuğunuzdan olmak istemiyosuz.yaşanacak hali kalmadı memleketin.bari şu yerel yönetim yasası çıksaydı da bonservisimizi alır gidip kendimize bir çay ocağı yada kahve açardık.şimdiden şemsiye hayırlı olsun.inşallah açılmaz.
30 Temmuz 2012 23:46taylan81

deveye sormuşlar; neden boynun eğri diye ? Deve de demiş; şeffaf yönetim, ileri demokrasi, hukuk ülkesi, komşularla sıfır sorun, ben yaptım oldu, yönetmelik bile yazamam, yanlış başvuru düzenlerim, nerem doğru ki demiş...
30 Temmuz 2012 23:41TopalKarga

ben daha önce 2 yıl anadolu lisesinde sınavla atanarak çalıştım.son bir sene genel lisede idim.bazı yerlerin anadolu türü açılırken bazı yerlarinki açılmıyor.kazanılmış hakkımı gaspediyor meb.o zaman her iki yılda bir anadolu da çalışanlar sınava alınsın.bu komediye son verelim.işin mahiyeti de kılavuzda net değil.bilen arkadaşlar bir zahmet belirtsin.
sayın nimet çubukçu hanım rotasyonu kaldırdı.bu yüzden herkes yerinde çakılı kalacak.istediğim yerler yok. maalesef.
30 Temmuz 2012 23:40seyf6

sayın memurlar net.
sınıf öğretmenlerinin başına gelen 7 il olayına neden değinmiyorsunuz.bu bahsettiğiniz anadolu lisesi öğretmenleri ''yanlışlıkla da'' olsa yer değiştirecektir.ama sınıf öğretmenleri resmen çakılı personel olmuştur.aynı sözleşmelilere döndük.kıpırdayamıyoruz.yok sağlık özrü yok eğitim özrü diye bakanlığı kandırıp resmen kaçıp gidenler gibi hile hurda yapmadan yer değiştiremeyecekmiyiz biz.insan gibi dürüstçe 8 yıldır düzenli bir hayat kurmayı bekliyorum . allah aşkına şu komediye bir son verilsin ve kontenjanlar yeniden düzenlensin istiyorum.
30 Temmuz 2012 23:39bahadixx

bu ne biçim şey yaa resmen şaka gibi sınıfçı olarak açılan iller hakkarı,şırnak,bitlis,ıgdır,şanlıurfa,kastamonu,tekirdağ
başka bir söz söyleyemiyorum. sayın bakanım yeminle ve içtenlikle söylüyorum açmasaydınız daha da iyiydi. küfür gibi valla. 12. yılımı çalışıyorum 221 puan ile 13. yılıma talim :((((
30 Temmuz 2012 23:30murat23351

listeyi açmak için aylarca beklettiler. şimdi açtılar. daha da beter... Allah sizi bildiği gibi yapsın. yönetmekten aciz Milli Eğitim Bakanlığı...
30 Temmuz 2012 23:30ysnesn

il dışı sınıf öğretmenligi atamaları dalga geçermiş gibi ee kendimiz ettik verirsen bir evden 8 oy bundan sonra biraz zor alır o oyları.
30 Temmuz 2012 23:24sakat38

Sınıfçılar için açılan kontenjandan neden bahsetmıyosunuz.Sadece 7 il açılmış.Sayın bakan bunudamı normal karşılıyo yanı.Ne gerek vardı 4+4+4.Yıne açsaydın imamhatıp orta okullarını.Yıne koysaydın seçmelı derslerını. yanı 5+3+4olsa yanlış taktıkmı olacaktı.Öğretmenlerı bıktırmaktan başka birşey yapılmıyo.
30 Temmuz 2012 23:16mehmet_0271

sayın memurlar net ailesi meb ile bir akrabalığınız mı varda il dışı teyinlerde Sınıf öğretmenlerine yapılan zulümü görmemezlikten geliyorsunuz. Hiç mi haber değeri yok yani
30 Temmuz 2012 23:15uNReeal
Saygılarımla…
Maksut BALMUK
Eğitim Yöneticisi.
Memurlar.Net

Top Ad 728x90