Top Ad 728x90

, , ,

2012 Londra Olimpiyatları Kadınlar 1500 Metre Finali Yarışı İzle

Kadınlar 1500 Metre Finali Gamze Bulut-Aslı Çakır Alptekin Yarışı İzle,londra 2012 olimpiyatları 1500 metre kadınlar finali türk sporcuları video yarışı izle,1500 metre kadınlar finali türkler türk sporcuların yarışı seyret,2012 londra olimpiyatları 1500 m kadınlar finali yarış video izle

Kadınlar 1500 Metre Finali Gamze Bulut-Aslı Çakır Alptekin Yarışı İzle,londra 2012 olimpiyatları 1500 metre kadınlar finali türk sporcuları video yarışı izle,1500 metre kadınlar finali türkler türk sporcuların yarışı seyret,2012 londra olimpiyatları 1500 m kadınlar finali yarış video izle

Londra Olimpiyatları'nda kadınlar 1500 metrede altın madalya kazanan Aslı Çakır Alptekin ile gümüş madalyaya uzanan Gamze Bulut çok mutlu olduklarını söylediler.

Aslı Çakır Alptekin, yarış sonrası yaptığı açıklamada, herkesin kendileri için dua ettiğini bildiklerini belirterek, ''Bu madalyaları tüm Türkiye'ye armağan ediyoruz. Biliyoruz ki herkes bize dua etti. Onların dualarıyla son turdu Gamze ile iyi koşup ilk iki sırayı aldık'' diye konuştu.

"BUNDAN SONRASI ÇEREZ!"
Altın madalyanın sahibi olan Aslı Çakır Alptekin, "Türkiye'ye teşekkür etmek istiyorum, herkesten dua istedik, yüreğiyle bizimle olsun istedik. Son 200 metrede onların enerjisini hissettim. Tüm Türkiye'ye armağan ediyorum. Sayın Başbakan ile telefonda konuştum, geleceğe çok ümitle baktığını söyledi, Türkiye'ye yakışan bir madalya getirdiğimizi söyledi. En büyük hayalim olimpiyat şampiyonu olmaktı, olimpiyatı kazandım, bundan sonrası bizim için çerez" dedi.


Atletizm dalında Türkiye'ye olimpiyat tarihindeki ilk altın madalyayı kazandıran Aslı Çakır Alptekin, ''Burada İstiklal Marşı'nı tüm dünyaya okutacağımız için onurlu gururluyuz. Bu Türklerin gücü. Bize emeği geçen herkesten Allah razı olsun'' dedi.

GAMZE: "İNANDIK VE BAŞARDIK"
1500 metrede gümüş madalya kazanan Gamze Bulut ise, ''Aslı ablayla inandık ve başardık'' diye konuştu.

Şokta olduğunu ifade eden Gamze Bulut, ''Herşey bana rüya gibi geliyor. Güzel koştuk, hala inanamıyorum. Olimpiyat ikincisiyim, çok mutluyum. Çizgiyi geçerken inandık ve başardık'' dedi.

"HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM"
Gamze Bulut: "Çok güzel bir mutluluk, Aslı abla ile bana dua eden herkese çok teşekkür ediyorum. Bütün arkadaşlarıma, Kayseri halkına, başkanım Aziz Yıldırım'a çok teşekkür ediyorum" diye konuştu.

 

Top Ad 728x90